İki kardeş birbirlerini kedi köpek gibi yemeye başladıklarında herne hikmetse hep arada kalan ben olur. Ve o kabak gelir dolaşır yine b...

LOREAL EXCELLENCE INTENSE İLE TÜM BEYAZLARINIZDAN KURTULUN

/
6 Yorumlar
İki kardeş birbirlerini kedi köpek gibi yemeye başladıklarında herne hikmetse hep arada kalan ben olur. Ve o kabak gelir dolaşır yine benim başımda patlar... :(

Bende her seferinde önce sorununu çözmeye çalışır. Bazen çözer, ama bazende çözemeyince hemen muslukları açar eşimin yanında salya sümük böğüre böğüre ağlarım.''üğğğğ ben bu çocukların kavgalarından bıktım\ üğğğ Eften püften her şey için kavga etmeye başladılar\  üğğğğ Sürekli arada kalmaktan sinir küpü oldum\  üğğğğ Şuna bak ya saçlarım üzerine sanki kar yağmış gibi stresten iyiden iyiye bembeyaz oldu....'' diyerek eror vermeye başlayınca.

Bizimki güya beni teselli ediyor; önce bir ''oyy kıyamam, yaaa öylemi bak haylazlar sizi, anneyi nasıl üzmüşler öyle'' filan dedikten sonra. 
-Aşkım senin saçların stresten değil irs-ilikten kaynaklanan beyazlama var. Üstelik öyle sanki üzerine kar yağmış derecede kötü durmuyor.
-yaaa öylemi, peki nasıl duruyor nerelerde beyaz var?
-Hımmm dur bakıyım şuradan bir tutam var, burada da bir tutam var, aaa arkada da bir tutam var biraz da önünde derken... Ben iyiden iyiye sinir oldum. O anda şeytan diyor ki elime bir makas al tüm saçlarımı hart hart kes diyor, ama şimdi şeytana uymakta olmaz. En iyisi mi ben eşimi çocukların yanına havale edeyim de birazda o onlarla ilgilensin de; görsün bakalım çocukların arasında kalmak insani sinir küpü yapıyor muymuş, yoksa yapmıyor muymuş?... Diye düşündükten sonra..
-Tamam tamam sus ya, sen beni daha çok sinir ettin, git çocuklara birazda sen bakta ben biraz kafamı dinleyeyim diyerek babayı çocukların yanına postalayıp; biraz kafa dinledim.

.............

Bu konuşmadan bir iki gün sonra bana tavsiye evinden bir paket geldi. İçinde de daha önceden yaptıkları anket sonucu seçtiğim gerçek saç rengim olan siyah rengi saç boyası çıktı...

Paketin içinden çıkanlar; yoğun parlak siyah renkte saç boyası, boya öncesi ve sonrası kullanılmak üzere bir serum ve birde bakım kremi de göndermişler.


Ayrıca paketin içinde dergi vede loreal excellence ıntense boyasını 9.90 a alman için indirimli kuponlarda vardı. Dergilerden vede kuponlardan birer tanesini kendime ayırdım geri kalanlarını dağıttım bile. :)

Paketin içinde ayrıca bir tane loreal excellence kalemi ve tavsiye kanalının klasikleşmiş hediyesi haline gelen buzdolabı süslerinden de iki tane vardı. Koskocaman paket içinde çıkan hediyeleri görünce çoook sevindim.


Hemen bu paket elime geçer geçmez saçlarıma boyayı uygulayıp sonucunu gördüm. Artık saçlarım da, değil gözle bakınca, eline büyüteç alıp arasan yinede bir tek tel dahi beyaz bulamazsın. 

Saçlarımda olan beyazlar yüzünden saçlarımı sık sık hemen hemene her markanın boyası ile boyadım. Ama daha önceden boyadığım markaların boyalarında hiç bir zaman beyazlarım tamamen kapanmazdı. Arada muhakkak bir iki tel kalmış olurdu. Ama bu loreal excellence ıntense yoğun parlak siyah sayesinde saçlarım paketin üstündeki kızın saçları gibi oldu :)

Çünkü buda benim için önemli idi, ben daha önceden aldığım saç renklerinde beyaz saçlarım normal boyanın renginden biraz daha açık, koyu siyah saçlarım ise paketteki boyadan çok daha koyu olurdu. Yani öyle tüm saçlarım aynı renkte değilde sanki röfle yaptırmışım gibi koyulu ve açıklı bir renk saçımda olurdu. O sebepten bu şekilde tüm saç rengimin aynı ton ve renkte olmasına göz aşinalığımız olmayınca ailecek biraz şaşırdık.

Çocuklar ara ara gelip saçlarıma bakıp alışmaya çalıştı; zira eş de aynı şekilde... Hatta kocişko ''saçlarım çocukların stresi yüzünden bak iyice beyazlaşmış diyordun. Ne oldu bu stres fazla geldi bu seferde derdinden iyice karardı mı?'' diyerek çok soğuk bir espri dahi yaptı. :D Ama şunu söyleyebilirim ki onun dahi bu saçlarıma alışması için bir iki gün geçmesi gerekti.

Tamam çocukları ve eşi anladım ama ya bana ne oluyor?.. Bende aynaya her baktığımda karşıma çıkan ben, ben değilde sanki başka biriymiş gibi oldum. Bırak onları benim dahi alışmam biraz zaman aldı... Ama şunu söyleyebilirim ki ben bu loreal excellence ıntense yoğun parlak siyah rengini tuttum... :) bence saçlarını evde kendileri boyayan herkes bu saç boyasından deneyip sonucu kendi gözleri ile görmeleri lazım...

Resmen bu saç boyası sayesinde çocuklarında deyimi ile bir 10 yaş kendimi gençleşmiş gibi hissediyorum...

Hoşça kalın.


Diğer Benzer Yazılar

6 yorum:

  1. Evet yaa biz Kadınlar biraz stresteysek hemen degismeliyiz degilmi :) bende birkac ay önce asırı stresli iken sarı saclarımı kızıl yok yok resmen kırmızı yapmıstım sende güle güle kullan canım hediyelerinide yeni sac renginide

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tavsiye Meleğimiz,
    Öncelikle saç renginizdeki memnuniyet bizi oldukça mutlu etti. Kendinizi yenilenmiş bütün stresinizden arınmış hissetmeniz bizi daha da mutlu etti:) #Excellenceintense ile yoğun ışıltılı renkler hep yanı başımızda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sizi mutlu etmesine çok sevindim...

      Sil

En İyi Tarif Blogları
Bumerang - Yazarkafe
Blogger tarafından desteklenmektedir.