Yazar:   Harun Yahya Sayfa Sayısı:  532 Yayın Evi: Sezgin İyi geceler arkadaşlar, bugün sizlere Ramazan ayında İsrail Filisti...

YAHUDİLİK VE MASONLUK KİTABINI OKUDUM

/
6 Yorumlar
Yazar: Harun Yahya

Sayfa Sayısı: 532

Yayın Evi:Sezgin

İyi geceler arkadaşlar, bugün sizlere Ramazan ayında İsrail Filistin savaşı sonucunda bu masonluk ve yahudilik ne? Düşünceleri ve niyetleri ne? ... gibi kafamda dolanan sorulara cevap bulmak için okumaya başladım...

Şimdi bana yok o Adnan Oktar kim biliyor musun? Onun kitabı okunur mu? yada o eskiden öyle değildi şimdi değişti... gibi sözler yada sorular sormayın ben yazarın kim olduğu ile değil kitabın içeriği vede konusu ile ilgilendiğim için yorumumda o şekilde olacak. Ki zaten tüm okuduğum kitapların yorumunu da o şekilde yaptım genellikle kitabın içeriği vede konusu hakkındaki düşüncelerimi yazdım. Yazarları beni ilgilendirmiyor...

Yahudilik ve Masonluk kitabı da masonluğun iç yüzünü ortaya çıkaran bir kitap...
Kitabın ön sözünde de yazdığı gibi hakkında binlerce kitap yazılmış olmasına rağmen masonluğun ortaya çıkışı, hedefleri ve hayatımızdaki rolü toplumumuz tarafından yeteri kadar anlaşılmadığını ileri sürülerek hakkında çok konuşulan ama çok az şey bilinen mason örgütünün gerçek kimliklerini deliller ile gözler önüne seriyor...

Masonların kendi kaynaklarından örgütün felsefesi ve felsefi düşüncelerin amaçlarını tek tek ele alıp açıklıyor. Ve tüm bunları yaparken her düşüncesini deliller ile gözler önüne koyması da takdire değer bir davranış...

O sebepten ben zevkle ve tabi ki en önemli etken Yahudilik vede masonluk ne, sembolleri ne Türkiye de ve Osmanlı'daki masonlar kimler öğrenerek okudum...

Şimdi bu kitap sayesinde kafamın içinde dönen bazı soruların cevabını bulup, onların asıl kaygıları vede düşmanlıklarının bizlere değil, inandığımız dine olduğunu şimdi çok daha iyi anladım.

Hoşça kalın...



Diğer Benzer Yazılar

6 yorum:

  1. Kitap anlatim olarak guzel bir kitap adnan oktar tasvip ettigim biri degil ancak kitaplarinda cok faydali bilgiler mevcut gelelim masonlara onlar kendi milleti haric tum milletlere ve dinlere ozellikle islam dinine karsidirlar diger insanlari kendilerine hizmet icin yaratildigini dusunurler bunun icin gozlerini kirpmadan her insani katledebilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle imişler ben bu kitap sayesinde onlar hakkında daha çok bilgiye sahip oldum o sebepten bu kitabı zevkle okudum...

      Sil
  2. aaaa ben de merak ettim şimdi kitabı

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabi begendiginize gore, yahudinin tahta kilici isimli kitabi da siddetle tavsiye ederim. Ayni konuyu ele alan ve yine deliller ortaya koyan bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa öylemi bak şimdi o kitabıda çok merak ettim...

      Sil

En İyi Tarif Blogları
Bumerang - Yazarkafe
Blogger tarafından desteklenmektedir.