Merhabalar arkadaşlar!...  Nasılsınız?... Bizi sorarsanız? Biz dün mübarek cuma günü büyük kuzucuğum Emir'in başarısı ile çok mut...

KUZUMUN SATRANÇ BAŞARISI

/
6 Yorumlar
Merhabalar arkadaşlar!... 
Nasılsınız?... Bizi sorarsanız? Biz dün mübarek cuma günü büyük kuzucuğum Emir'in başarısı ile çok mutlu olarak geçirdik... :)

Oğluşum burada da gösterdiğim üzere kreşten beri satranç oynuyordu ama kursuna bu sene ilk defa okulda düzenlenen kursa katılarak gitmeye başladı. Kurs okul çıkışında haftada 3 gündü. Oğluşum satranç kursuna o kadar çok özenli olarak gidiyordu ki hasta olsa dahi o gün satranç kursu varsa bana yalvar yakar okula gitmeye çalışıyordu...

Bu kursa giden oğlum gibi 2. sınıflar, 3 vede 4. sınıflar arasında turnuva düzenlendi. Turnuvada tabi ki oğluşum da vardı, bu turnuva bitirdiğinde kuzucuğum 2.liği hak ederek gümüş madalya almayı hak etti. :) 1. vede 3. olan kişilerde 4. sınıftan abileri idi. Zaten resimde de kuzumu görüyorsunuz en küçükleri...

tokideki sesin oğlunun başarısı

Kuzucuğum 2. liği aldıktan sonra çok heyecanlı her gün heyecanla madalya alacağı günü bekliyordu... Aslında  madalyaları daha 19 Mayısta verilecekti. Ama maalesef üzücü Soma olayından dolayı 19 Mayıs törenleri iptal edildiği için madalya alma günü ertelendi. Ama kuzucuğum yine de her hafta sonu bugün mü verecekler diye heyecanla beklerken bu cuma nihayet okulun önünde bayrak töreninden önce kuzum madalyasını aldı... :)

Allah'ım çok güzel bir duygu o kadar çok heyecanlandım vede gururlandım ki utanmasam oğluşum madalya alırken sevinçten ağlayacaktım... :) (sulu gözlü anne)

Bu haberi bloğumda sıcağı sıcağına paylaşayım diye hemen paylaşmak istedim... Ama şuanda halen o kadar çok heyecanlıyım ki içimdeki duyguyu kelimelere dökemiyorum. :( İçimden o kadar çok şey geçiyor ki hangisini yazıp, hangisini sizlerle paylaşacağımı bilmediğim için saçma sapan cümleler kurup sonra tekrar sildiğim için şimdilik daha fazla duygularımı sizlere aktaramadan, kuzucuğum madalya alırken halini çektiğim kısa videosunu paylaşayım da o anı sizlerde görün... :) Bu arada lütfen kuzucuğuma bir maşallah demeyi unutmayın...



Hoşça kalın...


Diğer Benzer Yazılar

6 yorum:

Bumerang - Yazarkafe

UYARI

Bu blogta yer alan tüm yazılar bana aittir. Söz konusu içerikler benim iznim olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.
Blogger tarafından desteklenmektedir.