Kapalı bir Ankara havası ile merhaba arkadaşlar, Bugün havada bir yağmurlu hava havası var her taraf karanlık bir şekilde, benim en çok ü...

BİR PAZAR ANISI

/
8 Yorumlar
Kapalı bir Ankara havası ile merhaba arkadaşlar, Bugün havada bir yağmurlu hava havası var her taraf karanlık bir şekilde, benim en çok ürperdiğim hava halidir. Kapalı yağmurlu hava beni her zaman için korkutmuştur.

Neyse fazla uzatmadan bugünkü konumuza geçelim bu pazar neler yaptığımızı anlatacağım. Sabah kalktıktan sonra ailecek güzel bir kahvaltı yaptık daha sonrasında ise hazırlanıp optimum alış veriş merkezine gittik. Gitmeden önce hiçbir şey  almayacağız sadece dolaşacağız diye anlaşarak gitmemize rağmen benim dayanamayıp aldığım şeyler...

Ayriyetten bir tanede oğlum için aldığımız güzel bir şey var ama onun için ay ayrı bir post yapacağım çünkü çok farklı ve de çok kıymetli bir şey biraz meraklanın canlar :))


Eve geldiğimizde ise aldıklarımız şeyleri çıkartırken ' aşkım ama bak gereksiz birşey almadık bunlar gerekli şeylerdi bu gül suyu ile badem yağını zaten devamlı kullandığım şeyler. Kolye broş ve küpeler gelince bakar mısın ne kadar güzel şeyler ne yapayım dayanamadım' diyerek eşimden onay bekledim. Eşim tabi ki benim huyumu bildiği için 'neyse buna da şükür ben bir ara tamam bu yine kontrolden çıktı her şeyden istemeye başladı diye düşünmeye başlamıştım. ' dedi hıhııııı ne yapayım bende bir alışveriş manyaklığı var gittiğim zaman dayanamıyorum ne görürsem almak istiyorum. Hele bir de indirim varsa tamam almadan çıkamıyorum.:))


Akşam yemeğini yedikten  2 saat sonra canımız meyve çekti bende meyve getirdim yanında da iki tane servis tabağı getirip 'bu meyvelerden şekiller yapalım sonrasında ise oylamaya koyalım kim kazanırsa onun seçtiği filmi izleyelim' dedim. Sonrasında ise ben küçük oğlum Efe ile eşim ise büyük oğlum Emir ile işe koyulduk





bu tabak Efe ile benim tabağım, muzu-muzun bir kenarında hafif kahverengileşme vardı ama neyse artık:))





Bu tabakta eşimle Emir'in tabağı, Emir kivi sevmediği için o meyveden babasına kullandırmamış:))


Bakın yaptığımız şekiller sizce kiminki güzel çünkü oylama sonucunda ben kaybettim de ben ellerimi yıkamak için lavaboya gittiğimde Efe'yi çikolata ile kandırmışlar. Oda babasına parmak kaldırınca ben kaybetmiş oldum.



Ama benim aşkım vicdanı rahat etmediği için itiraf etti suçunu hadi sen ne izlemek istiyorsun söyle de ona bakalım dedi.Bende sihirli süpürgedeki arkadaşın anlattığı siyahlı kadını izlemek istedim ama maalesef alt yazılı olduğu için izlemek istemedim Türkçe dublajını bulunca izleriz diye çünkü alt yazılı film izlerken alt yazılarını okuya-cam diyerek-ten filmi kaçırıyorum hemide yanında cips ve meyveyi yemeye fırsatımız olmuyor. Çünkü film izlerken yanında bir şeyler atıştırmak gibisi yok.. Onun için film seçimini yine ben eşime bıraktım hadi sen istediğin güzel bir şey indir de netten onu izleyelim dedim.






Eşimde vur ve kaç filmini açmış fena değildi özellikle de 4. partta çok fazla gerilim var. Öyle illaki bakın diyemem ama korku gerilim ve dram sevenlere tavsiye ederim.



Film izlerken bir ara su içmek için kalktığımda camdan gördüm ki kar yağıyordu öyle güzel kalın kalın vede çok sıklıkla yağıyordu ki dayanamadım resmini çektim bakar mısınız karın yoğunluğundan karşıdaki bina bile gözükmüyor.

Böylelikle bir pazar günü daha geride bırakmış olduk...



Hepinize sevgiler ve de kucak dolusu öpücükler der ben kaçarım.:))



Hoşça kalın.








Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım


Diğer Benzer Yazılar

8 yorum:

  1. :) birşey almadan dönmemek biz kadınlara mahsus ben de hiç dayanamam:) küçük bey demek bi çikolataya taraf değişmiş:) çok tatlılar bu çocuklar.bahsettiğin filmi merak ettim bir bakayım.güzel bir gün olmuş Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın..
    sevgiler..
    çok memnun oldum böyle harika bir blogla tanıştığım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arifeciğim hoş geldin bloğuma, teşekkür ederim Allah razı olsun

      Sil
  2. bizim alışverişimiz biter mi? ne lazım değil ki bize demi iyi yapmışsın hepsi çok güzel iyi günlerde kullan canım ...bu arada tam meyve tabağını seçecekken baktım bir tabakta cips var hemen onu seçtim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim duyguşcuğum evet öyle, tüm kadınlarda bu çılgınlık var demekki:))
      cipsiz film izlenmez demi ama:))

      Sil
  3. Merhabaa:)Meyve tabaklarına bayıldım :)BEnde beklerm begenirsiniz umarım:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Senin meyve tabağın güzel ama sen çikolataya kurban gitmisin :)) disarida yağan kar, sen içerde esın ve cocukların ile film keyfi huzur bu olsa gerek.allah mutluluğunuzu bozmasın..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hakkını yemeyelim Emir'in tabağı da güzel. AVm lerde bir şey almadan dönülür mü canım:))) gülerek kullan

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar hepinize güzel yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe

UYARI

Bu blogta yer alan tüm yazılar bana aittir. Söz konusu içerikler benim iznim olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.
Blogger tarafından desteklenmektedir.