Olmuyor, olmuyor, olmuyoooooor! arkadaşlar şuanda kendime çook kızıyorum bu kadar beceriksiz olunmaz diyerekten hani bir masal vardır ya ...

ARABA SÜRMEYİ BİR TÜRLÜ ÖĞRENEMEDİM

/
14 Yorumlar
Olmuyor, olmuyor, olmuyoooooor! arkadaşlar şuanda kendime çook kızıyorum bu kadar beceriksiz olunmaz diyerekten hani bir masal vardır ya pamuk prenses ve yedi cüceler o masalda ki cadı karakteri  'ayna ayna söyle bana bu ülkede benden daha güzeli var mı?' diyor ya bende şuan kendime 'ayna ayna söyle bana bu dünyada benden daha beceriksizi var mı?' diye aynaya sormak istiyorum. Ama ben cevabının cadı gibi yok denmesini istemiyorum ben tersini var olmasını istiyorum.

Şimdi bana doğal olaraktan soracaksınız ne oldu neden öyle diyorsun diyerek-ten neden mi öyle diyorum ben beceriksizim çünkü araba sürmeyi bir türlü öğrenemedim.

Zavallı eşim benim araba sürmemi benden daha çook istediği için, her pazar en az yarım saat arabayı bana verip öğretmeye çalışır. Ama nafile olmuyor, olmuyor:((

Bizim evimiz şehirden biraz uzakta sakin bir yerde olduğu için, araba kullanılmaya müsait yerler var. Ben oralarda dolaşarak sürmeye çalışırım ama hiçbirinde de güzel tamamen arabaya hakim olarak süremem. Ancak yanımda eşim olacak o bana söyleyecek 'şöyle yap böyle yap' diyerekten.

Bu pazarda eşim bana 'yok sen buralarda sürmeyi öğrenemeyecen' dedi bana arabayı ana yolda verdi etrafımdan arabalar vızır vızır geçiyor bende çok tırstım ' Olmaz olmaz aşkım verme ben yapamam' dediysem de beni dinlemedi. 'Yaparsın sen ancak bu şekilde cesaretlen-irsin' dedi. Arabayı bana verdi vermesine de, ama yine olmadı :(( ben sürücü koltuğuna oturur oturmaz resmen elim ayağım titriyor özellikle de yanımdan araba geçerken bende bir panik 'aşkım aşkım ne yapmam gerek' diyerek avaz avaz bağırıyorum.

Kendime olan güvenim resmen gitti. Sanki hiçbir zaman araba sürmeyi öğrenemeyecekmişim gibi geliyor. Trafiğe kendi başıma çıkıp araba kullanamayacağım herhalde :((

Arkadaşlar sizlerin arasında araba sürmeyi bileniniz var mı?  Varsa eğer nasıl öğrendiniz?  Trafikte sürmeye nasıl cesaret ettiniz?  Lütfen bana fikir verin?


Bende böyle trafiğe çıkmak istiyorummmm:((





Arkadaşlar Hindistanlı kadınlar erkelerden daha iyi araba süre-biliyorlarmış bunu biliyor muydunuz?
bak şimdi onları kıskandım ne yani onlar bizlerden daha mı cesaretliler?





Hoşça kalın.








Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım


Diğer Benzer Yazılar

14 yorum:

  1. kıyamamm :)) üzülme tatlım yaa..ben ce bunda bir hayır vardır..çünkü ya bir kazaya karışsan , ya bir insanı ezsen...dimi ama ..boşver sen de araba kullanmayıver..birgün gerçekten yapabileceğine inandığında öğrenirsin zaten..senin gibi korkupta sonradan en alasından şöför olan arkadaşlarım var canım..
    ben de araba kullanmayı biliyorum ve seviyorum ama eşim bana kıyamıyormuş..korkuyormuş bir şey olursa diye:PPPP:P: SANKİ Bİ TEK DEĞERLİ KADIN BEN MİŞİM GİBİ:dd kendisi olmadan kullanamazmışım:))
    öptüm seni yaa..üzüldüğün dert ettiğin şeye bak:)

    YanıtlaSil
  2. deryacığım öyle herşeyde de vardır bir hayır ama gelgelim ki ben sürmek çok istiyorum bu işi artık kendime hırs haline getirdim süremedikçe sinir oluyorum kendi kendime

    YanıtlaSil
  3. Bende surebilir miyim bilmiyorum?? Ehliyet istiyorum ama esim pek niyetli değil.almaya korkuyor.. Bi ehliyetim olsa öğrenir sürerim..seninde ehliyetin yoksa ilk bı ehliyet al bence..sonra devamı gelir..hem esinde istiyormuş bak ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım eşim çok istiyor hemi de benden daha çok istiyor ama ben yapamıyom :( ehliyet işine de gelince alamam diye korktuğum için yazılmaya cesaret edemiyorum

      Sil
  4. Canım benim de ehliyetim var ama 2 sene ara verince (babam saolsun)unuttum resmen.Şimdi deniyim dedim senin gibi tıstım kaldım.Ama en iyisi özel bir direksiyon hocasından ders almak insan eşinden dostundan pek öğrenemiyor:)Birde başkasından öğrenmeyi dene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı evin cadısı herhalde senin dediğin gibi ben eşimden öğrenemeyeceğim bana bir özel hoca şart gibi :)

      Sil
  5. Vallahi canım seni cesaretlendiren ve öğrenmen için çabalayan bir eşin olduğu için çoook şanslısın. Genelde erkekler eşlerine bu konuda yardımcı olmak şöyle dursun köstek olurlar... "Sen süremezsin, beceremezsin!" şeklinde...
    Bence eşin için bile çabalamaya değer.

    Ben 18 yaşından beri kendi arabamı sürüyorum ve araba sürmenin keyfine de bayılıyorum. Umarım sen de bu tadı yakalarsın, o zaman arabayı senden kimse alamayacak:)) Bak gör... Besmeleni çektikten sonra da korkma bence:) Hadi bismillah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim pamuk şekeri hadi inşallah bende çok istiyorum. Sana ne mutlu erkenden öğrenmişsin darısı benim başıma :)

      Sil
  6. 10 yıllık ehliyetim var ama dah 5 yıldır kullanıyorum. 2 yıldır da iyica trfiğe falan çıkabiliyorum. Büyük bir kaza bile atlattım, kendime bir şey olmadı ama araba gitti. Her neyse yılmadım, haftasında tekrar kullandım. Çocuklar olunca, bir de ikiz olunca araba kullanmak farz oldu. Her çocuklu kadın, özellikle büyük şehirde yaşıyorsa imkanı varsa kullanmalı arabayı. Sen tek çık mümkün olduğu kadar, yanında bilen biri olunca da elin ayağına dolsşır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük geçmiş olsun mehtapçığım bende kazadan korktuğum için, zaten çok korkuyorum ama inşallah en yakın zamanda bende öğrenebileceğim

      Sil
  7. merhaba canım,9 senedir araba kullanıyorum,şimdi yollarda erkek şoförlerden farkım yok,makas filan bile atıyorum :)bana kimse öğretmedi kursta öğrendiğim kadarıyla babamın arabasını kaçırıp kaçırıp ara sokaklarda çaılışıyodum önce,sonra caddeye sonra trafiğe çıkmaya başladım,ilk başlarda birinin sana direktif vermesi gerekiyo ama sonraları bence yanında biri olmayınca daha dikkatli olup daha kolay öğreniyosun:)çünkü yanında sorabilceğin kimse yok ne yapman gerektiğine kendin karar veriyosun:) araba kullanmak bayan için çocukta varsa çok önemli bence,ne güzel eşinde destekliyomuş,sakın peşini bırakma derim ben :) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel canım keşke bende öğrenebilirim ama itiraf edeyimki bende pek heves yok :(

      Sil
  8. 3 ay özel kurs alıp zerre süremeyen tanıdığım var. Yaparsın sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi dersiniz, inşallah öğrenim ☺

      Sil

Bumerang - Yazarkafe

UYARI

Bu blogta yer alan tüm yazılar bana aittir. Söz konusu içerikler benim iznim olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.
Blogger tarafından desteklenmektedir.